داستان و هدف ما

این روزها خیلی از ما برای رشد و پیشرفت مالی و کسب و کار خود دچار سردگمی های متعددی هستیم که کدام مسیر و کدام استراتژی را انتخاب کنیم؟

در خانه کسب و کار برای پاسخ علمی و اجرایی به سوالات زیر در کنار شما هستیم.

چه ایده ای؟    چه محصولی؟   چه طراحی خدماتی؟

چه شرکایی؟  چه روش تقسیم سهام؟   چه تیمی؟

چه مدل کسب و کاری؟    چه مدل های درآمدی؟

چه استراتژی های بازاریابی؟   چه تکنیک های فروش؟

ما می‌توانیم در هر نقطه ای از مسیر کسب و کارتان، کنار شما باشیم.

می‌توانیم در کنار شما باشیم چون:

تمام قطعات پازل کسب و کار را در کنار هم داریم

تمام آنچه برای خلق زنجیره ارزش، رشد کسب و کار و حراست از منافعتان نیاز دارید را به صورت یکجا مانند خدمات حقوقی، مالی، مالیاتی، جذب سرمایه و شبکه حرفه ای بسیار گسترده، در اختیارتان می گذاریم.

استراتژی افزایش سود آوری با حداقل منابع، هنر ماست

بکارگیری تلفیقی مدل های علمی و اجرایی مانند نگاه مبتنی بر منابع، شایستگی های کلیدی، انواع مزیت های رقابتی، استراتژی اقیانوس آبی، مدل کسب و کار دلتا، از جمله سلاح های قدرتمند ما در این حوزه هستند.

بارها تجربه راه اندازی و راهبری کسب و کار را داشته ایم

تجارب متعدد راه‌اندازی کسب و کاردر کنار دانش آکادمیک و علمی،

کیمیایی‌ست که ما سال‌ها برای بدست آوردن آن تلاش کرده‌ایم.

توسعه فردی – برند سازی شخصی

وجه اشتراک همه بازرگانان، کارآفرینان و افراد موفق، توسعه فردی و برندسازی شخصی است. کسی را پیدا نمی کنید که بدون این موارد به موفقیت بزرگ و پایدار دست پیدا کرده باشد. همه ما یک برند و اعتبار شخصی داریم که در غیاب مان نقش ایفا می کند. می توانید بر روی برندتان سرمایه گذاری کنید و یا مانند اغلب مردم آن را رها نمایید.

  • مهندسی برند شخصی
  • آموزش مدیران ارشد
  • کوچینگ موسسان کسب و کار
  • توسعه و ارتقا مدیران MTMC

شروع کسب و کار – ارزیابی و اعتبارسنجی ایده

هر کسب و کار برای شروع نیاز به یک ایده اقتصادی، تیم یا شریک دارد.۵۶٪ از کسب و کارهایی که شکل می‌گیرند به دلیل ایده نامناسب، ۶۲٪ به دلیل مشکلات بین شرکا و ۷۳٪ به دلیل تیم ضعیف شکست می‌خورند. ما پیش نیازهای شروع یک کسب و کار را در کنار هم قرار داده‌ایم که میزان موفقیت آن را بالا ببریم. در هر یک از مراحل زیر در کنار شما هستیم.

  • عیارسنجی ایده
  • آزمون MVP
  • انتخاب شریک
  • تیم سازی
  • تقسیم سهام داینامیک
  • ثبت شرکت و عقد قرارداد

توسعه کسب و کار – افزایش فروش

این مرحله شامل طراحی و توسعه محصول، ساخت محصول جدید، توسعه و تعمیق بازار می‌باشد که در بازار فعلی شما و یا بازارهای جذابی که در آنها حضور ندارید، با محصولات فعلی یا محصولات جدید و متنوع با هدف افزایش فروش و سودآوری بیشتر صورت می‌گیرد. ما در مراحل زیر می‌توانیم در کنار شما باشیم.

  • تحقیقات بازار
  • توسعه سازمانی
  • طراحی و توسعه محصول
  • استراتژی بازاریابی جودویی
  • استراتژی بازاریابی چریکی
  • هک فروش + گیمیفیکیشن + اقتصاد رفتاری و …

تامین مالی – مذاکره با سرمایه‌گذار

بسیاری از کسب و کارها در نقطه شروع و برخی دیگر در زمان توسعه نیاز به تامین مالی و جذب سرمایه دارند. تجربه ما به همراه پیچیدگی‌های این مرحله ضرورت به کارگیری تخصص‌های مختلف مانند مذاکره کننده، حقوقدان، متخصص مالی، متخصص کسب و کار و طرح تجاری را در کنار هم نشان می‌دهد.

  • ارزش‌گذاری و مقدمات تامین مالی
  • مذاکره با سرمایه‌گذار
  • مسائل حقوقی و قرارداد
  • مسائل مالیاتی
  • طرح تجاری و  Pitch Deck برای جذب سرمایه – انگلیسی و فارسی

همکاری مبتنی بر راه‌اندازی کسب و کار

راه اندازی کسب و کار و اجرای ایده های نوآورانه استارتاپی، سپس تحویل و انتقال آن به شرکت بالا دستی پس از رسیدن به ثبات.

همکاری مبتنی بر پروژه

خدماتی مانند مشاوره، مطالعه و تحقیقات بازار برای سازمان ها و مجموعه‌هایی که نیاز به همراهی ما دارند.

نحوه همکاری ما با هلدینگ‌ها، VC ها و سازمان‌ها

چه موفقیت‌ها و افتخاراتی داشته‌ایم

اولین مجموعه از کتب‌های آموزش کسب و کار

اولین متدولوژی تلفیقی و منسجم برای ارزیابی ایده های کسب و کار

اولین سامانه سفارش آنلاین غذا در ایران (زودفود- اسنپ فود فعلی)

اولین سامانه تقسیم سهام داینامیک

سایر خدمات ما

بیزینس بوستر

آموزش سازمانی

تجزیه و تحلیل بازار و رقبا

طراحی تجربه مشتری

طراحی محصول

استراتژی قیمت گذاری

استراتژی کسب و کار

طرح تجاری (BP) – انگلیسی، فارسی

جدیدترین کتاب های ما