بازاریابی و فروش

درک سازمانها از خواسته مشتری ( رفتار سازمانی)

رفتار سازمانی

یکی از دلایل عمده نارضایتی و شکایات مشتریان، درک نشدن نیاز و خواسته ی آنها بوسیله سازمان یا شرکت مقابل است. در بسیاری موارد پیام(خواسته ها و انتظارات)مشتری یا به شیوه درست انتقال نمی یابد و یا بطور کامل و دقیق شنیده نمی شود.
گوش کردن فعال یا Active Listening یکی از مهارتهای هوش عاطفیست که موجب ایجاد ارتباط موثر بین سازمان و مشتری می شود تا نیازهای و خواسته های طرفین بطور دقیق انتقال یابد. در صورتیکه این ارتباط به خوبی ایجاد شود، در نهایت انتظار مشتری با آنچه در عمل بوسیله سازمان خلق می شود، سنخیت و تناسب بیشتری خواهد داشت.

درک سازمانها از خواسته مشتری (رفتار سازمانی)

درک سازمانها از خواسته مشتری (رفتار سازمانی)

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *