[vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]آموزش های سازمانی شامل ارتباط موثر با مشتری، تجاری سازی کسب و کارهای سنتی با تجارت الکترونیک، بازاریابی و فروش هوشمندانه، بازاریابی تهاجمی و بسیاری مباحث دیگر می باشد.

بسیاری از سازمان ها و شرکت های بزرگ، همینطور بانک ها و بیمه ها و سایر ارگان هایی که ارتباط زیادی با مشتریان دارند و سودآوری آنها به وفاداری هرچه بیشتر مشتریانشان گره خورده است نیاز به آموزش هایی موثر و با کارایی بالا برای پرسنل و تیم های خودشان دارند.

آموزشهایی که توسط تیم ما ارائه می شود یک تفاوت عمده با سایر دوره ها دارد و آن ترکیب عمیق و اثربخش مباحث کسب و کار با مباحث روانشناسی در یک کارگاه است چراکه در بازار آموزش های سازمانی یا کارگاه های روانشناسی توسط روانشناسان برگزار می شود و یا کارگاه های کسب و کار و ارتباط با مشتری توسط افراد متخصص کسب و کار؛ اما در اینجا این دو رویکرد منفصل با هم آمیخته شده اند.

برگزار دوره های مختلف برای شرکت های بزرگ مانند دیجیکالا، آسان پرداخت، زودفود (اسنپ فود فعلی) و بسیاری دیگر اثر بخشی و کارایی این آموزش ها را که اغلب با بازی و ایفای نقش انجام می شوند بارها به اثبات رسانده است.

درصورتیکه نیاز به این قبیل کارگاه ها و آموزش های سازمانی دارید برای بررسی نیازهای سازمان شما نیاز به گفتگو و تبیین صورت مساله وجود دارد لذا با شماره زیر تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”7670″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”درخواست آموزش سازمانی | 5576-8827-021″ color=”green” align=”center”][/vc_column][/vc_row]